Schneesportlager 
/

Primarschule Bubikon

 

Gästebuch

Liebe Eltern, Geschwister, Grosseltern, Verwandte & Bekannte der Lagerkinder

Die Kinder freuen sich ganz bestimmt über Ihre Nachrichten im Gästebuch, welche wir den Kindern zum lesen weitergeben. 
Herzliche Grüsse

Chantal Scheck & Leiterteam 

106 Einträge auf 11 Seiten
Alessandro Mambelli
10.02.2026 22:26:01
Hoi Andrin, Hoi Benj
Ich hoff ihr gnüsset Skilager au wänn dä Schnee nöd optimal isch. Hebäd eui sorg und bis am Samstig.
GLG Papi
Katja Kindermann
10.02.2026 16:02:15
Hoi liebi Emma,
Ich hoffe du häsch richtig viel Spass im Skilager und fährst wie Emma Aicher bei Olympia die Pisten hinab. Die goldige Sonne versteckt sich ab jetzt wohl hinter den Wolken – dafür gibt es für euch hoffentlich neuen Pulverschnee. Ganz viel Spass und Freud wünscht dir für diese wuche, diine Mami
Ramona Goldschmid
09.02.2026 18:33:41
Gugus Andrina und Jonas,
mir hoffäd, dass ihr hüt än tolle Tag händ gha uf de Ski.
Gnüsset die Wuche.
Isch scho bitzli ruhig dihei ohni eu😅.
Äs Knuddel vom Papa, Lars und Mama
Erich Schmid
14.02.2025 20:49:24
Liebe Janis, ich hoffe du hesch die Woche in volle Züge gnosse. Mir freuid üs of dich, sGLG din Papi :-) :-) :-)
Filomena Hess
13.02.2025 17:38:21
Hallo ihr liebä Hessä-Chindä🐘🐅🐈🦥
Hoffe es gaht üch allnä guet. Ha gester scho gschribä, mer gsehts aber nöd im Gästebuech. Hütt hetts sogar bis an zürisee ganz schüchi Schneeflocke gäh. So richtigs Werwölfli-Wätter. Freu mich üch wieder z gseh und s 'ghörä...es isch sooo langwilig ohni üch. Ha üch meeega fescht gern. Mami- 🦋Hess
Simone Vogelsang
13.02.2025 16:36:19
Liebe Pina,
Hoffentlich bist du fitt und munter und kannst auch die letzten beiden Tage noch geniessen.
Ich freue mich, dass du am Samstag heim kommst :-)
Liebe Grüsse an alle.
Herzlich Simone
Margrit Klein
13.02.2025 15:36:01
Coucou liebi Lea,
Wie got's dir und dine Fründine ? Ich hoffe, dass ihr scho vilmol d'Pischte abe gsust sind und ihr es luschtig händ im Lager. Gnüssed no die nöchschte Täg zäme.
Mir freued üs natürli au riesig uf dich em nöchschte Sunntig in Bodmen.
Tusig Grüessli und bis bald 🥰😘
Grossmami Margrit
Beate Schäfer
13.02.2025 09:13:28
Hallo ihr lieben in Segnas
Ich wünsche allen ein tolles Lager.
Auf den Fotos kenn ich ja mega viele von Euch!!!😎gnüsseds
Liebe Grüsse Frau Schäfer
Tanja Kölliker
13.02.2025 09:10:11
Liebe Niklas, liebi Sarina
Ich wünsche eu en guete Rest vom Lager. Hoffentlich hebed s‘Wätter nochli.
Liebe Gruess eues Mami
Michèle Santschi
13.02.2025 08:30:04
Guete Morge Timo
Iii, bi ois isch es grau und nass dusse. Ich hoffe, bi oi isch es besser. Geschter han ich di Heimä chli en Chill-Taag iigleit - han bis am halbi elfi gschlaafe und dänn nach echli Huushalt d'Couch für mich älei gnosse ;-) Dä Papi isch mit em Flavio am Mittag wieder is Arvenbüel go schiile. Dä Nico hät diä letschtä Täg Fieber gha - er isch aber immer no im Lager - sie händ es 'Chrankezimmer' iigrichtet. :-) Mal luege, ob er hütt no chan go schiifahre oder ob er heichunnt.
Aber du bisch sicher pudelifit und flitzisch dä andernä um d'Ohre :-)
Gnüüss no diä letschte Tääg!
Ich druck dich! Diis Mami
Anzeigen: 5  10   20