Schneesportlager 
/

Primarschule Bubikon

 

Gästebuch

Liebe Eltern, Geschwister, Grosseltern, Verwandte & Bekannte der Lagerkinder

Die Kinder freuen sich ganz bestimmt über Ihre Nachrichten im Gästebuch, welche wir den Kindern zum lesen weitergeben. 
Herzliche Grüsse

Chantal Scheck & Leiterteam 

106 Einträge auf 6 Seiten
Mimo und Mimä Grossmann
15.02.2024 09:28:47
Hallo Andrin, Benjamin und Astrid
für die restlichen Tage wünschen wir euch noch viel Spass, viel Sonnenschein und hoffentlich
noch genügend Schnee.
Wir geniessen das tolle Wetter im Rebberg.
Ganz liebe Grüsse und Ski heil!
Daniela Jud
15.02.2024 07:42:10
Liebi Muriel und liebi Sinja
Wie gahts eui? Ich denke, ihr sind s‘Lager mega fescht am Gnüsse.
Sinja, bisch scho ufem Brett gsi oder immer nume uf de Ski? Mir werdeds scho gli vo eui ghöre und sind sehr gschpanne uf eui Erlebnis.
Ich han gescht Zabig ja is Musical vom Lion King törfe gah, es isch soooo mega, mega guet gsi, muess eui denn verzelle.
Gnüsseds na und gänd eui Sorg!
Ganz es liebs Grüessli und mir freued euis ufescht uf eui
Papi und Mami
Nicole Klein
14.02.2024 22:21:36
Salut ma chère Lea

Nous voici de retour de la soirée bouguignonne, très bon et très sympa on y retourne dimanche avec toi... demain rando à la Gemmi 🧗‍♂️ j espère que ça va avec ton surf et que les semelles des chaussures tiennent bien 🤣 bisous maman
Götti Mirco
14.02.2024 22:18:46
Sali Kay,

hoffe, du findsch im Skilager meh Schneehase oder Gämsi als Stürz – und wenns di mal ane leit, denn mit Stiil! Mach's wie en Profi: Land immer mit em Grinse im Gsicht ;-)

Gnüss de Schnee und Sunne und nimm echli di chalte Temperature mit is Underland, da isch scho fasch Früehlig.

En Schnee-Gruess vom Götti
Marie und Adolf Hämmig
14.02.2024 22:12:12
Grüezi Vivienne und Michelle,
geniesst die sonnigen Tage in Disentis. Hoffentlich habt ihr viel Spass und keine Langweile im Lagerleben.
Liebe Grüsse, Grosi und Grossvati aus Uetikon
Beate Schäfer
14.02.2024 21:50:46
Hoi alli vom 6a
Ich gseh ihr händs mega cool.
Ich grüesse de Joshua, Dominik, Andrin, Tobija und de Maël. Hebeds no schön i de zweite Wuchehälfti!!!
Natürlich no en spezielle Gruess am Anton.
Ich freu mich mega, dass ihr S Lager so toll händ.
Em Leiterteam es grosses Danke😎
Liebi Grüess vo de Frau Schäfer
Andreas Grossmann
14.02.2024 21:25:51
Liebä Andrin, Beni und Asi,

Mier wünsched euch ganz vill Spass im Skilager z Disentis. S Wäter isch ja super und erinnert scho fast chli an Frühelig. Gnüssends und hebäd euch sorg.

Vili Liebi Grüess vom Berg gegenüber

Götti, Gotti, Seraina & Janik
Martina & Erich Schmid
14.02.2024 21:20:24
Liebe Janis
Mir hoffed, dass es dir guet gaht und du e super lässigi Wuche häsch! Bi eus dihei isch es sehr ruhig ohni eu. Muesch eus dänn verzelle, wo du dis Nessesair versteckt gha häsch. ;-)
Mir sind gspannt, welli Gheimwegli du uf de Pischte scho entdeckt häsch und freued eus uf nächscht Wuche! :-)
Sglg Mami & Papi
Michele Santschi
14.02.2024 21:10:41
Hoi Timo
Hey, bisch voll am d'Pischte abeflitze? Ich han gläse, dass ihr müend früeh uufstah, aber zum Glück isch das ja keis Problem für dich 😀.
Ich bin hütt mit dä Raphaela is Tessin greist. Da isch es wunderbar sunnig und mild. Mir sind fliessig am Cappuccino trinke und chillä, dämit ich dänn nächscht Wuche viiilllll Energie han und mit eu mithalte chan uf de Schiipischte 😉
Ich dänke vill a dich und druck dich. Diis Mami
Lara Ammann-Mambelli
14.02.2024 20:35:47
Liäbe Benjamin und Liebe Andrin..
Ich Wünsche eu ä Super Wuche im Skilager,gnüsseds und chömed Gsund wieder hai....
Liäbs Grüässli und bis bald euäs Gotti /Zia Lara😘
Veronica Brunner
14.02.2024 20:15:44
Hoi Nicole

Ich hoffe dir gahts guet und du hesch spass, mir hoffed au das wetter no schön isch und viel schnee het und gnüss die letzte täg i de Berge.
Mir vermissed dich

Liebi grüess Veronica, Mami und Papi
Paul und Brigitte Fuchs
14.02.2024 19:42:20
Lieber Enyo, trotz wenig Schnee wünschen wir Euch Allen eine kurzweilige Woche mit viel Unterhaltung und frohem Zusammensein. Einen herzlichen Gruss in die Runde, Opa und Nani
Margrit Klein
14.02.2024 15:42:10
Liebe Lea,
Wir hoffen, es geht dir gut und Du geniesst das Skilager mit deinen Kameradinnen und Kameraden. Sicher habt ihr es lustig im Schnee und beim Spielen im Lagerhaus. Wir wünschen dir noch tolle Ferien und freuen uns sehr auf dich in Bodmen.
Liebi Grüessli
Grossmami Margrit und Grosspapi Hans
Pina und Simone Vogelsang
14.02.2024 13:38:53
Liebä Jaron und alli Lagerkids und Leiter,

Mir freued eus vo dä müedä Wädli, dä vollä Büch und em ville Spass z görä, wenn ihr Hei chömäd.

Hebed eu sorg und gnüsseds.

Herzlich Simone und Pina (uf em ufstigendä Ast)
Nelio Klein
13.02.2024 21:57:36
Liebe Lea heute waren wir skifahren mit 100'000 anderen Leuten. Es war wenigstens top Wetter. Morgen gehe ich mein bourguignon geburtstag Gutschein einlösen. Ich hoffe das Snowboarden ist nicht zu streng. Küssli Nelio
Eva Brombacher
13.02.2024 20:22:44
Hoi Anabel, hoi Vincent.
Hüt hanich frei gmacht, defür musi morn schaffe. De Papi und ich händ hüt en Züri Tag gmacht. Mer sind 8km dur di ganz Stadt gwanderet - ihr hetteds sicher nöd lässig gfunde🤣. Und am Schluss simmer na zu de Anna in Turnschuelade. Und jetzt simmer dihei und läsed. Isch ganz langwiilig ohni eu. Mir sind gad chli niidisch, mer würed au gern chli Skiifahre. Mer freued eus scho, bis ihr all wieder da sind. Gnüsseds!!! 😘😘😘😘😘
Pamela Berger
18.02.2023 12:32:03
Liebe Kay und alli Schneespörtler
Das gseht jo nach u vüu Spass us, wo dir bi däm tolle Wätter in Disentis heit dörfe ha.
Bi gspannt uf d Verzellige und öichi brune Gesichter.
Liebs Grüessli Pamela
Urs Zürcher
17.02.2023 17:10:14
Hoi Nico,

wenn ich eure Berichte und Bilder sehe, erinnere ich mich mit Freude an meine Schul-Skilager.
Am liebsten wäre ich bei euch auch dabei :) !

Geniesst das Ski fahren und das zusammen sein.

Liebe Grüsse an alle,
Götti
Brigitte und Paul Fuchs
17.02.2023 16:43:49
Lieber Enyo
Bald gehst du nach Savognin skifahren. Wir besuchen euch auch dieses Jahr wieder und freuen uns sehr, dich und die ganze Familie zu sehen. Bis dann, en liebe Gruess Opa und Nani
Brigitte und Paul Fuchs
17.02.2023 16:35:09
Salü Enyo, das scheint ja toll zuzugehen im Skilager.
Bist du fleissig Ski gefahren?
Habt Ihr viel erlebt?
So kurz vor Schluss sollst du auch noch einen lieben Gruss von Wängi bekommen.
Opa und Nani
Anzeigen: 5  10   20